Close

Legutóbbi cikk

Prototípusfejlesztés a textilemblémázási eljárásban
"Prototípusfejlesztés a Bolko Bt-nél” című projekt keretében, sikeresen fejlesztettünk ki egy újszerű...
közzétéve: Jun 9, 2022 | írta: Bolko Promotion
Innováció emblémázó üzemünkben
Szitasablon készítése szitafilm nélkül direkt lézeres levilágítóval. Emblémázó üzemünkben hagyományos – úgynevezett...
közzétéve: Mar 2, 2022 | írta: Bolko Promotion
Logózható pendrive
A minőségi, költséghatékony, modern és praktikus marketingeszköz
közzétéve: Jul 29, 2020 | írta: Bolko Promotion

Hozzászólások

Egyedi reklámédesség: a bizalomépítés ínycsiklandó marketingeszköze

Közzétéve: Jun 24, 2020 | Szerző: Bolko Promotion | Téma: Irodai termékek

Reklámcsoki -a bizalomépítés ínycsiklandó marketingeszköze

Egyedi reklámédesség: a bizalomépítés ínycsiklandó marketingeszköze

Sokakban felmerül a kérdés, mely szerint: a világ legrégebbi, ma is sikeresen működő vállalkozásai minek köszönhetik töretlen virágzásukat?

 

Ezek a vállalkozások amellett, hogy remekül ötvözték a hagyományos kritériumokat a modern igényekkel, az emberi alapvető elvárásokat is előtérbe helyezték. Nem meglepő tehát, hogy éttermek, szállodák, pincészetek viszik el a pálmát erről a „versenyről”.

 

A reklámajándékok piacán a praktikus tárgyak mellett, egyre népszerűbbé válik a reklámédesség is. Vajon miért? Erre próbálunk fényt deríteni az alábbiak során.

 

Reklámédesség: nem csak édesszájú ügyfeleknek

 

A cégtulajdonosok időről időre szeretnék megörvendeztetni ügyfeleiket, megerősíteni az üzleti kapcsolatot néhány, figyelmességüket alátámasztó, ajándéktárggyal. Ennek kifejezésére évente több alkalom is felkínálja magát, amelyhez mindenképpen szeretnék meglelni a legmegfelelőbb ajándékopciót.

 

Ekkor jönnek képbe azok az ajándéklehetőségek, amelyeknek senki nem tud ellenállni – hiszen ki tudna nemet mondani egy tetszetős csomagolásban lapuló minőségi, mosolycsalogató, örömmágnes csokinak?

 

Márkaismertség-növelés „édes” módszerekkel

 

Egy adott vállalkozás szlogenjével, emblémájával ellátott reklámédesség nagyszerű megoldást kínál a cég népszerűsítéséhez az ügyfelek és vásárlók körében.

A megajándékozott személy, ideális esetben, különlegesnek érzi magát, elégedettséget érez e kedves gesztus hatására, melyet odafigyeléssel, lojalitással igyekszik viszonozni.

Az emberek édesség iránti vágya a felfedezése óta töretlen. Már az őskorban rákaptak a méz édes ízére, melyet később az egyiptomiak diófékékkel és gyümölcsökkel kombináltak. A rómaiak, a görögök és a kínaiak szezámmaggal keverten kedvelték ezt a természetes nyalánkságot.

Számos kutatás tanúskodik arról, hogy az édesség, a cukros ételek optimális mértékben történő fogyasztása pozitív hatást gyakorol a hangulatra, valamint csökkenti a stresszt is.

Egy személyre szabott, céglogóval ellátott reklámcsoki vagy reklámcukor remek megoldás a márkanépszerűség növelése céljából.

 

A reklámédesség kiváló ár-érték aránnyal bír

Minden vállalkozásnak figyelmet és energiát kell fordítania a termék, márka promotálására, azonban a költségvetések cégenként eltérőek lehetnek. Néhány kisebb költségvetéssel rendelkező vállalat nem engedheti meg magának a divatos magazinhirdetéseket, a hatalmas népszerűsítő hirdetőtáblákat, a komplex kampányokat.

Azonban optimális esetben megtehetik, hogy különféle promóciós tárgyakkal népszerűsítsék magukat az ügyfelek körében. A reklámédesség kiváló alternatívának bizonyul, hiszen nagyobb mennyiségben elkészíthető, logóval ellátható, így kiváló marketingeszközként nyilvánul meg.

 

Reklámcsoki és reklámcukor: a legemlékezetesebb promóciós ajándék

Néhányan úgy vélik, hogy bizonyos édességtípusok képesek felidézni a legkedvesebb gyermekkori emlékeket, melyeket a legtöbb esetben jutalomként kaptunk szüleinktől, nagyszüleinktől.

A reklámédesség nagyszerűen betölti az ideális marketingeszköz szerepet, hiszen remekül összekapcsolja az ízélményt az emlékekkel. Nem szükséges bebarangolnunk a tanulmányok és statisztikák világát, ahhoz hogy alátámasszuk felvetésünket. Elegendő mindehhez, ha arra gondolunk: amikor valaki egy finom édességgel megörvendeztetett bennünket, öröm töltötte el egész lényünket, valahányszor felidéztük mindezt.

 

Van olyan, amit mindenki szeret

Mindezek fényében vitathatatlan az édesség promóciós termékként való használatának pozitív foganata. A promóciós termékiparban az édességek kimagasló helyet foglalnak el – benne vannak az első tíz termékkategóriában, ugyanakkor népszerűségük 2012 óta folyamatosan növekszik.

Tudatosságra törekvő világunkban a cégvezetőknek nem szabad figyelmen kívül hagyniuk azt a tényt sem, hogy temérdek vásárló az édességet tiltólistára helyezi. Ennek kivédése érdekében olyan személyre szabható, egyedi reklámédességekkel is szolgálhatnak – így létezik már vegán, cukormentes változat is.

Amennyiben ennél is többel szeretnének kedveskedni, érdemes megfontolni az előbb említett tudatos forma ötvözését a környezetbarát csomagolással is. Ezzel a két lépéssel nem keltünk bűntudatot vásárlóinkban.

Válasszon a reklámédesség felhozatalból, és varázsoljon örömteli bizalmat ügyfelei körében, hiszen a figyelmesség kifizetődő!

 

hozzászólások (0)

Még nincs hozzászólás. Legyen Ön az első!

Komment létrehozása

a komment mellett nem lesz feltüntetve!
az itt megadott név fog megjelenni a komment mellett.
Close