Reklám esernyő és reklám napernyő: stílusos és hosszú távon használható
Az optimális márkaépítés folyamatában nagy hangsúlyt kapnak a különféle promóciós árucikkek, melyek nagymértékben előmozdítják a vállalat- és a márka ismertségét egyaránt.
A logóval ellátott praktikus tárgyak, mint példaképpen a reklám esernyő és a reklám napernyő: ideális promóciós stratégiának bizonyultak, hiszen az elmúlt években bizonyították helytállásukat számos vállalkozás számára, világszerte.
A reklámtárgyak révén a vállalkozásoknak és márkáknak lehetőségük nyílik arra, hogy személyesebb kapcsolatba lépjenek a vásárlókkal, melyet a termékek testre szabásával növelhetnek. A reklámtermékeknek minden esetben magukon kell hordozniuk a vállalat emblémáját, hogy könnyedén a vevők emlékezetébe vésődjenek és a jövőben ezeket a promocionális eszközöket automatikusan a hirdetővel hozzák kapcsolatba. Természetesen a személyre szabás során érdemes az adott iparághoz, a célokhoz és a célközönséghez igazítani a reklámtermékeket.
A reklám esernyő egyszeri költségével, hosszú távú benyomást kelthetünk a vásárlókban. A márkás termékek ajándékozása, noha az egyszerű és költséghatékony befektetési módok közé sorolható, kiváló eredményeket lehet elérni – az expenzívebb hirdetési stratégiákhoz viszonyítva.
Miért érdemes reklámajándék tárgyakba invesztálni?
A promó termékek sorában kimagasló helyen szerepelnek a reklámtollak, a logóval ellátott pendrive, a bögre, a kulcstartó, a reklám esernyő, a jegyzetfüzet, szatyor, doboz, táska, reklám napernyő, pólók stb.
Temérdek emberre jellemző, hogy mielőtt meghozza egy termékkel kapcsolatos vásárlási döntését, ezt megelőző lépésként tájékozódik. Az informálódási, érvgyűjtési folyamat során kimagasló helyen szerepelnek a statisztikák, hiszen a számok minden esetben önmagukért beszélnek.
Vegyünk figyelembe néhány ide vonatkozó adatot a promó árucikkek kapcsán:
ü a vásárlók 84 százaléka arról számolt be, hogy a logóval ellátott termékek nagyban befolyásolják a márkaismertséget
ü a reklámajándék tárgyak a márkanépszerűsítés növelésében vállaltak kulcsponti szerepet; ezért vitathatatlan, hogy minél láthatóbb az embléma egy adott terméken, annál valószínűbb annak lehetősége, hogy a jövőben vásárlásra kerül sor
ü egy logóval ellátott reklám esernyő vagy reklám napernyő jelentős szerepet játszik a lead-generálásban
ü a kisvállalkozások számára a promocionális termékek nagyszerű lehetőségként lépnek képbe annak elérése érdekében, hogy növeljék elérhetőségüket
ü a nagyvállalatok ugyanezen termékekkel eljuthatnak a nagyobb közönséghez
ü azon emberek 66 százaléka, akik promóciós terméket kaptak, átlagosan egy évig emlékeznek a kapott termék márkájára
ü a felmérések szerint a személyre szabott reklámtárggyal megajándékozott emberek 56 százaléka kedvezőbben viszonyul a márkához, ahonnan a személyes promóciós terméket kapta
ü egy logóval ellátott reklám esernyő segítségével kedvező és professzionális hatást válthat ki az emberekben (vásárokon, rendezvényeken, konferenciákon stb.)
ü ugyanez elmondható egy emblémázott reklám napernyő kapcsán is, mellyel kialakítható és megalapozható egy erős, pozitív vélemény a brandről
ü mivel a környezetbarát promóciós ajándékok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, érdemes igénybe venni ezeket a megoldásokat is (példaképpen egy 100 százalékban újrahasznosított anyagból készült árucikk révén, mellyel bizonyítható a zöld forradalom iránti vállalati elkötelezettség)
ü a reklámajándék termékben részesült emberek 79 százaléka nagy eséllyel vásárolni akar a társaságtól.
A reklám esernyő és reklám napernyő promóciós előnyei
A promó esernyőről és napernyőről egyaránt kijelenthető, hogy jelenlétükkel arra emlékeztetik a megajándékozott ügyfeleket, hogy a vállalat ott áll mellettük napsütésben, esőben egyaránt – éppoly hatékonyan, ahogyan az az ernyőktől is elvárható. Ezen hatásokból kifolyólag mindkét reklámtermék ideális márkaépítő eszköznek bizonyul egy kampány során.
A logóval ellátott reklám esernyők és reklám napernyők előnyei:
ü az emblémázott ernyők egyik kimagasló marketingjellemzője, hogy „ingyenes” hirdetésnek bizonyulnak
ü növelik a márka ismertségét
ü hosszú távú befektetésnek bizonyulnak
ü nagy elégedettséget, így pozitív benyomást gyakorolhatnak ezek által a promó termékek által a vállalkozók ügyfeleik körében
ü mindkét típusú ernyő több színben, stílusban, méretben és mintával kapható a célközönség legnagyobb örömére.
Az ernyők kiváló promóciós cikknek minősülnek, melyek számottevő szerepet vállalnak a vállalati és termékmarketing folyamatában. A promóciós ernyők rendkívül kívánatos ajándékok, melyeket a megajándékozott ügyfelek hosszú távon használhatnak.
Pásztázzon a reklám esernyő és reklám napernyő palettáján, hogy megtalálja a legmegfelelőbb példányokat a márkanépszerűsítés során!
hozzászólások (0)
Még nincs hozzászólás. Legyen Ön az első!