Close

Legutóbbi cikk

Prototípusfejlesztés a textilemblémázási eljárásban
"Prototípusfejlesztés a Bolko Bt-nél” című projekt keretében, sikeresen fejlesztettünk ki egy újszerű...
közzétéve: Jun 9, 2022 | írta: Bolko Promotion
Innováció emblémázó üzemünkben
Szitasablon készítése szitafilm nélkül direkt lézeres levilágítóval. Emblémázó üzemünkben hagyományos – úgynevezett...
közzétéve: Mar 2, 2022 | írta: Bolko Promotion
Logózható pendrive
A minőségi, költséghatékony, modern és praktikus marketingeszköz
közzétéve: Jul 29, 2020 | írta: Bolko Promotion

Hozzászólások

Reklámajándék toll több stílusban

Közzétéve: Jul 8, 2020 | Szerző: Bolko Promotion | Téma: Irodai termékek

A hatékony marketing érdekében

Reklámajándék toll több stílusban: a hatékony marketing érdekében

 

A promóciós termékek népszerűsége napjainkig töretlen. Ezekre a termékekre, praktikus tárgyakra rá van nyomtatva a hirdető neve, a cég üzenete és logója; mindezzel pedig az a cél, hogy növeljék a márkatudatosságot a vásárlók körében. A reklámajándék toll az egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb promocionális tárgy, mely által a különféle brandek kapcsolatba léphetnek célcsoportjaikkal. A reklámtermékek által a fogyasztók körében nagy eséllyel biztosítható a márkaélmény.

Minden vállalkozásról kijelenthető, hogy nagy összegeket költ reklámozásra – a vállalkozás nagyságától és financiális lehetőségeitől függő mértékben. Mivel a reklámajándék-tárgyakkal a márka népszerűsítése a cél, ezért vétek figyelmen kívül hagyni ezt az effektív megoldást kínáló marketingeszközt.

A piaci elvárásoknak megfelelve a legtöbb cégről elmondható, hogy kész elfogadni a tényt, mely szerint: az a márka, amely nem hirdeti magát, az a fogyasztók körében nem is létezik. Legyen szó akár egy sokak életét egyszerűbbé formáló termékről, amennyiben a vállalkozás nem követi a fenti szabályt: nehezen marad fenn az irdatlan piaci zsongásban.

 

Az örökzöld és hatékony reklámajándék toll

A reklámajándék toll élen jár a gyors, egyszerű és költséghatékony kampányok folyamatában. Joggal merül fel a kérdés, hogy mely promóciós tollak minősülnek a legjobbnak? A kérdés megválaszolásával közösen le tudjuk vonni a következtetést, mely szerint: a reklámtoll gyártás a múltban is bizonyított, ugyanakkor a jövő is tárt ajtókkal fogadja.

Fém reklámtollak: méltán gazdagítják jelenlétükkel az ideális jelzővel büszkélkedő promó cikkek listáját. Az elegáns kialakítás, valamint a lézerrel gravírozás lehetősége professzionális benyomást kelt az ügyfelekben egy adott vállalkozásról. Amennyiben az elegancia és a profizmus kulcsponti szerepet tölt be a cég életében, és ezt szeretné kifelé is sugározni, érdemes a fém tollak mellett letenni a voksot – nagyszerűek munkavállalói ajándéknak, vissza az iskolába promóciós cikkeknek, pénzügyi intézmények és biztosítási társaságok számára.

Minőségi promóciós tollak: a hirdető megbízhatóságát, kiválóságát, igényességét tükrözik. Ma, amikor a reklámtoll gyártás a tollak széles skáláját kínálja a vállalkozások számára, a minőség, a stílus és az egyedi megoldások együttese által nagy esély van a pozitív benyomás elnyerésére a vásárlók részéről.

A márkák igényeitől függően eshet a választás a színes és költséghatékony műanyag tollakra, melyeket nagyobb mennyiségben is megrendelhetnek.

Szerencsére a cégek is egyre nagyobb figyelmet szentelnek a társadalmi felelősségvállalásra, ezért amennyiben ezt az irányultságot közvetítenék vásárlóik, partnereik, befektetőik felé, érdemes a fa- és újrahasznosított tollak mellett dönteni.

Amennyiben a stílus is élen jár a vállalat életében, javasolt olyan reklámajándék tollakkal előrukkolni, mint a világító tollak, amelyek kellemes party-színükkel sokakat megörvendeztetnek (főként a nyári bulizós időszakban).

 

Tollat ajándékba a laptopnépszerűség világában?

Miért éppen toll kerüljön az ügyfelek kezébe, mondjuk laptop helyett? A választ a következőképpen fogalmazhatjuk meg:

ü  ahogy barátaink és szeretteink megajándékozása során sem feltétlenül a legexpenzívebb árértékkel bíró tárgy nyeri el a megajándékozottak tetszését, úgy a promó cikkek esetében is a gesztus a leginkább mérvadó szempont, semmint a mögötte álló költség

ü  mindenki szeret alkalmanként ajándékot kapni, ez a kis figyelmesség nagy örömet tud okozni és arra emlékezteti a megajándékozott személyeket, hogy: fontosak, értékesek

ü  néhány felmérés szerint a fogyasztók valamivel több mint fele szeretne gyakrabban részesülni promóciós termékekben

ü  a megfelelően kiválasztott reklámtárgyak: hatékonyak a hirdetésre, praktikusak, új ügyfeleket is bevonzanak, emlékeztetik a vevőket a márkára, jutalomként szolgálnak az üzleti partnerek számára, elismerik a vásárlók hűségét

ü  egy olyan kicsi tárgy, mint a reklámajándék toll, a maga kis összeget igénylő befektetésével óriási eredményekre tehet szert – pozitív benyomást kelt az ügyfélben, befektetőben, vásárlóban egyaránt

ü  habár a 21. században az ujjak leginkább a számítógépek billentyűzetén és az okostelefonok képernyőjén pötyögnek a legtöbbet, mégis: az íróeszközök nem veszítenek népszerűségükből

ü  nagyon sok ember ragaszkodik a régi, jól bevált tárgyak nyújtotta kényelemhez és megbízhatósághoz

ü  rengetegen hordanak magukkal jegyzetfüzetet és tollat gondolataik lejegyzése céljából.

 

Tovább is van, tol(l)juk még?

Mindezen érvekkel, ha még mindig nem sikerült meggyőznünk magunkat a reklámtollak változatlan népszerűségéről? Még mindig úgy vélekedünk, hogy ez a fajta termék túlságosan is a szokásos kategóriát bővíti, akkor érdemes figyelembe venni az alább ecsetelt tényeket.

A Proimprint.com egyik felmérése a reklámajándék tollak kapcsán a következő adatokkal szolgált:

ü  az emberek 60 százaléka napi 5-10 alkalommal használ tollat

ü  83 százalékuknak nagyon tetszenek a golyóstollak

ü  az emberek 73 százaléka elmondhatja magáról, hogy napi rendszerességgel van náluk valamilyen tolltípus

ü  a reklámtollal járó költségek bizonyulnak a legalacsonyabbnak a logótermékek körében

ü  a vásárlók 79 százaléka olyan tollat használ a legsűrűbben, amelyhez ingyen jutott (reklámajándékként).

 

A reklámtollak a fentebb lejegyzett tulajdonságai és a termékkel kapcsolatos tények által kiváló reklámajándék-tárgynak bizonyulnak.

 

Összegzésképpen tehát:

ü  a reklámajándék toll egy olcsó, ugyanakkor rendkívül hatékony promóciós cikk

ü  a tolltesten szereplő márkalogó sokáig az emberek emlékezetében marad

ü  az emberek nagytöbbsége napi szinten több alkalommal is használ tollat

ü  a reklámtollak esetében is ki lehet aknázni a személyre szabható promó tárgyban rejlő lehetőségeket (vannak egészen érdekes, megnyerő külcsínnel rendelkező tollak is. Sőt: LED-es tollak, hajlítható tollak, több korosztálynak gyártott tolltípusok).

A reklámtollak ideálisak tömeges promóciókhoz, levelező- és egyéb kampányokhoz egyaránt. Több színben és formában beszerezhetők. A színek gazdag palettája révén az is könnyen kivitelezhető, hogy a vállalat színeiben kiállított tollakat szerezzen be.

hozzászólások (0)

Még nincs hozzászólás. Legyen Ön az első!

Komment létrehozása

a komment mellett nem lesz feltüntetve!
az itt megadott név fog megjelenni a komment mellett.
Close