Close

Legutóbbi cikk

Logózható pendrive
A minőségi, költséghatékony, modern és praktikus marketingeszköz
közzétéve: Jul 29, 2020 | írta: Bolko Promotion
A promóciós játéknak vállalati üzenete van
Figyelünk a legkisebbekre és törődünk velük
közzétéve: Jul 17, 2020 | írta: Bolko Promotion
Reklámajándék toll több stílusban
A hatékony marketing érdekében
közzétéve: Jul 8, 2020 | írta: Bolko Promotion

Hozzászólások

A promóciós játéknak vállalati üzenete van

Közzétéve: Jul 17, 2020 | Szerző: Bolko Promotion | Téma: Szabadidős termékek

Figyelünk a legkisebbekre és törődünk velük

A promóciós játék vállalati üzenete: figyelünk a legkisebbekre és törődünk velük

A business szférában sokak számára nem ismeretlen a márkaismertség növelése érdekében alkalmazott egyik leghatékonyabb stratégia: a promóciós termékek. A reklámajándék cikkeket leginkább marketing kampányok során léptetik életbe.

 

Manapság egyetlen korosztály sem maradhat ki a sorból, így a vállalkozóknak lehetőségük van a legkisebbekhez is eljutni. Ezt a célt szolgálja a reklámajándék gyerekeknek előállított széles palettája.

 

Promóciós játék: gyerekeknek és játékos kedvű felnőtteknek

 

Természetesen nem csupán a gyerekeket és tinédzsereket szeretnék megörvendeztetni a promóciós játék által, hanem mindenkit, aki szeret játszani, szórakozni, aktívan kikapcsolódni. Itt a kérdés az, hogy: ki ne lelné örömét egy-egy kedvcsináló, közös élményben részesítő játékban? Túlzás nélkül kijelenthetjük ennek kapcsán, hogy ez az igény célcsoporttól függetlenül jelen van.

 

A promóciós játék által aktiválható az öko-tudatos misszió is, hiszen széles körben nagy elismeréssel fogadják példának okáért a fából készült öko-játékokat, melyekkel fel sem üti a fejét a környezetterhelő magatartás nyomasztó és egyre problematikus, mindannyiunkat erőteljesen érintő problémája.

 

Reklámajándék gyerekeknek?

 

Igen, sőt adja magát e mellé a kijelentés mellé az: és játékos kedvű, játszani szerető felnőtteknek egyaránt. Dominó, kártya, sakk, színező, társasjátékok, építőkocka, 3 D-s ügyességi és logikai játékok, buborékfúvó, plüss játékok, memóriajáték, puzzle, Mikado, tapadókorongos labdajáték, amőba és a sort még hosszasan folytathatnánk.

 

Gyakorta előfordul, hogy miközben egy gyerek önfeledten játszik egy yo-yo-ban, vagy éppenséggel frisbizni támad kedve: egy felnőtt feledve a hétköznapi kihívásokat, jó kedélyűen csatlakozik a gyerekekhez.

 

A logóval ellátott promóciós ajándéktárgyakkal gyerekek szívébe lophatják be magukat, a felnőttek esetében pedig nosztalgikus érzéseket ébreszthet fel, ekképpen erőfeszítései meghozzák a kívánt eredményt.

 

A felmérések szerint promóciós termékek szinte minden háztartásban megtalálhatók (minden nyolcadik otthonban). Ezeket az emblémázott promó árucikkeket az emberek valamivel több mint fele hetente használja.

 

A praktikusság megnyerő!

 

Megfordulhat a fejében kérdésként, hogy: mindez nagyon szép és jó, de vajon mennyi ideig őrzik maguknál ezeket a termékeket? Megéri-e befektetni a reklámtárgyakba?

A kutatások szerint 10-ből 6 ember átlagosan két éven belül megválik a reklámtermékektől.

 

Mindenek tudatában sem szükséges elkeseredni, hiszen egyik háztartásból kikerül, ugyanakkor rögtön ajtót nyitnak nekik egy másikban. Ezek a termékek praktikusak, ezért csupán néhány elenyésző példa van arra nézve, hogy a kukában landolnak.

 

Az emberek szeretik a figyelmességet, az apró gesztusokat. Mi sem bizonyítja ezt érzékletesebben, minthogy a megajándékozott személyek 55 százaléka fel tudja idézni több év után is, hogy a cégtől ajándékot kapott. 85 százalékuk pedig nagy eséllyel együtt szeretnének működni a céggel.

 

Minél hasznosabb, minőségibb, funkcionálisabb egy adott reklámtárgy, annál nagyobb becsben részesülnek a célközönség birtokában.

 

De melyek a legsikeresebb promóciós termékek?

 

Az élen a promóciós tollak, a logóval ellátott táskák járnak – érdekes adat ennek kapcsán, hogy az amerikai felmérések tükrében: a háztartások 31 százaléka rendelkezik reklámtáskákkal.

 

Ugyanakkor, mivel a promóciós termékekkel a fő cél a vállalkozás és a termékek népszerűsítése, a pozitív benyomáskeltés a vállalkozásról: a promóciós játék által is sikert érhetnek el a cégek. A felmérések szerint a fogyasztók 48 százaléka szeretne gyakrabban részesülni promóciós termékekben.

 

A reklámajándék eszközök mágnesként vonzzák az embereket, hiszen szeretnének valami új, dekoratív, hasznos eszközhöz jutni.

 

Miben rejlik a reklámajándék játékok ereje?

 

Most pedig érdemes arról is szót ejtenünk, hogy miben rejlik a reklámajándék gyerekeknek szánt ereje? Fontos, hogy a márka emblémája olyan legyen, ami észrevehető, jól memorizálható és optimális esetben személyre szabott. Mivel a gyerekek számára készített reklámajándéktárgyak állhatnak: iskolai felszerelésekből, oktatási csomagokból, logikai játékokból, így a termékekkel azt az érzést generálja a cég a termékekkel, hogy törődik a gyerekekkel – hiszen ezt is teszi!

 

De a játékból nem csupán a gyerekek, hanem a felnőttek is profitálhatnak. Ha egy logóval ellátott kifestő-készlettel lepjük meg a családot, a felnőttek kétféleképpen reagálhatna: 1. tartanak egy kis olvasással, kávéval töltött énidőt, miközben a gyerek boldogan színez.

2. A szülők is el kezdenek színezni a gyerekek társaságában.

 

Rendkívül hatékonyak a tevékenységalapú promóciós ajándékok, mint példaképpen a testreszabott, kimondottan gyerekek számára előállított rejtvények. Ezek a rejtvények segítik a gyerekek analitikai készségfejlesztését.

 

Nem beszélve arról, hogy az olyan promó termékekkel, mint a notebookok, a ceruzák, tollak, tolltartók, melyeket a gyerekek otthon és az iskolában egyaránt előszeretettel használnak: gyakran láthatóvá válik a márka logója.

 

A fentiekben csupán néhány példát ragadtunk ki, mellyel érzékeltetni szerettük volna, hogy a márkanépszerűsítés folyamatában milyen hatékonyak is lehetnek a legkisebbek számára készített promó termékek.

Nézzen szét a reklámajándék gyerekeknek palettáján, éljen a promóciós lehetőséggel és fedezze fel a promóciós játékokban rejlő lehetőségek széles skáláját!

 

hozzászólások (0)

Még nincs hozzászólás. Legyen Ön az első!

Komment létrehozása

a komment mellett nem lesz feltüntetve!
az itt megadott név fog megjelenni a komment mellett.
Close