Feltette már a kérdést, mely szerint: vajon melyik reklámajándéktárgy ölti magára a tökéletes promóciós termék szerepét a vállalkozása számára?
A promóciós ajándékok fontossága röviden a következőképpen írható le: a vállalkozás titkos és nem utolsó sorban alacsony költségvetésű marketingeszközei. A reklámajándékok célja az eladások és a hosszú távú ügyféllojalitás növelése, valamint a márkaépítés.
Mindez remek – jegyezhetné meg, azonban hogyan válasszuk meg a legoptimálisabb promóciós terméket, hogy ezzel a márkaimázs építéséhez, és az ügyfélkör bővítéséhez egyaránt sikeresen hozzájáruljunk?
Miért minősül az egyedi pendrive kiváló reklámajándéknak?
Mielőtt részletesebben rátérnénk arra, hogy miben nyilvánulnak meg a tökéletes reklámajándéktárgy ismérvei, szót ejtünk a pendrive-okról, majd később meghozzuk „ítéletünket” annak kapcsán, hogy ez a kis modern technikai eszköz méltán beállhat-e az ideális promó-termékek „büszke” sorába.
Nos, pendrive. Milyen szempontokat sorolhatunk fel, melyek által elnyerheti reklámajándék titulusát? Lássunk néhány figyelemre méltó pendrive-tulajdonságot, nevezetesen: könnyen tárolhatjuk a különféle adatokat, információkat.
Továbbá: egy DVD-hez képest alacsonyabb a fizikai sérülés kockázata, ugyanakkor jobbak az adatátvitelhez; rengeteg információ tárolható ezen a kisméretű eszközön; kicsi és könnyű eszközről van szó, melyet bárhova könnyedén magunkkal vihetünk.
Amennyiben új PC-t vagy laptopot szeretnénk vásárolni, nagyobb eséllyel rendelkeznek USB-porttal, mint CD- vagy DVD-meghajtóval; autónkban is hallgathatunk zenét vagy hangoskönyvet; különféle tárolókapacitással kaphatók, megfizethető áron. Megbízhatóbb tárolóeszköznek bizonyulnak a régebbi adathordozókhoz képest.
Miért érdemes reklámajándékként egyedi pendrive-ba invesztálni?
A digitális platformok nélkülözhetetlen marketingmódszerei mellett, lényeges szempont, hogy egy vállalkozás személyesebb ügyfélkapcsolatokra is szert tegyen. Ezt a célt megvalósíthatja promóciós termékek „bevetésével”, a névjegykártyáktól a bögrékig.
Amennyiben egy fokkal magasabb szintre szeretné emelni a márkaépítést, érdemes speciálisabb eszközöket is használni reklámajándék gyanánt. Ez utóbbira kínál remek megoldást az egyedi pendrive is.
Az online szféra hirdetései mellett erősen javasolt élni a sokkal hétköznapibb és kézzelfoghatóbb márkaépítő eszközök megoldásával.
Mivel az egyedi pendrive felületén megjelenik a cég logója, és ezt az eszközt a fent ecsetelt kis méretéből és könnyű hordozhatóságából kifolyólag a nap folyamán több helyen és több alkalommal is használhatják az emberek, kiváló terméknek bizonyul a márkatudatosság megteremtésében, valamint annak fenntartásában, megerősítésében egyaránt. Mivel gyakran használt tárgyról van szó, a márkanév jobban emlékezetbe vésődik, és több alkalommal felidéződik.
Az egyedi pendrive és a személyre szabott ajándék legfőbb ismérvei
Az ideális célközönség elérése, valamint a márkahűség megszerzése egyaránt hosszú folyamat egy vállalkozás életében, amelyre a tulajdonosok sok figyelmet szentelnek.
A promóciós termékek sorában az egyedi pendrive kimagasló helyen szerepel, mivel ezzel felgyorsíthatóvá válhat a márkahűség folyamata. Az egyedi reklámajándékok személyesebb hatást gyakorolnak a vásárlókra, megteremtve a márka iránti hűség érzetét.
Kispénzű és hatékony márkahűség-építő eszközök
A reklámajándékok kiválóan bizonyítják, hogy nem minden esetben szükséges hatalmas összegeket igénylő, nagyszabású hirdetési kampányokkal promotálni egy terméket vagy szolgáltatást. Mindez különösen igaz a frissen startolt, szűk keretekkel rendelkező vállalkozásokról.
A kispénzű promóciós cikkek, köztük az egyedi pendrive, több megjelenítést eredményezhetnek, mint a tradicionális marketingkampányok
Hosszú távú ügyfélkapcsolat
A márkahűség kiépítése mellett ugyancsak előnyös a vállalkozások számára, ha sikerül ügyfeleikkel, vásárlóikkal kialakítani egy hosszú távra tervezett üzleti kapcsolatot.
A vevők, ha észlelik, hogy a vállalkozó példaképpen egy egyedi pendrive formájában az üzleti kapcsolat megerősítésére törekszik, nagy a valószínűsége annak, hogy barátaiknak, rokonaiknak, kollégáiknak egyaránt szívesebben ajánlják a céget, illetve annak termékeit.
Praktikum
Mindez a számok nyelvén kifejezve a következőképpen mutatkozik meg: 10-ből 6 ember örömmel megtart egy promóciós terméket legfeljebb egy évig, amely idő a hasznos, egyedi pendrive esetében nagy eséllyel ki is tolódhat.
Továbbá: a fogyasztók közel 90 százaléka nagy eséllyel emlékszik egy olyan márkára, vállalkozásra, amelynek a reklámterméke az elmúlt két év során a birtokába került, mindemellett pedig megnövelik a vásárlók elégedettségét is.
Ideális márka-nagykövet
Az egyedi pendrive-ról, a fentiek fényében, nagy eséllyel kijelenthető, hogy méltán magán viselheti a tökéletes reklámajándék címet. Mint a vállalkozás, márka kiváló „nagykövete”, építi a márkahűséget, hiszen a megajándékozott vásárló, ügyfél gyakran találkozik a márkanévvel, logóval, szlogennel.
A fogyasztók 53 százaléka legalább hetente egyszer használ promóciós terméket, mely használati gyakoriság megnövekedhet, ha az adott termék praktikus, hasznos.
Az egyedi pendrive amellett, hogy növeli a márkaismertséget, a vevők és ügyfelek előszeretettel fogják használni otthonukban, a munkahelyükön, az utcán, a tömegközlekedésben egyaránt.
hozzászólások (0)
Még nincs hozzászólás. Legyen Ön az első!