Close

Legutóbbi cikk

Prototípusfejlesztés a textilemblémázási eljárásban
"Prototípusfejlesztés a Bolko Bt-nél” című projekt keretében, sikeresen fejlesztettünk ki egy újszerű...
közzétéve: Jun 9, 2022 | írta: Bolko Promotion
Innováció emblémázó üzemünkben
Szitasablon készítése szitafilm nélkül direkt lézeres levilágítóval. Emblémázó üzemünkben hagyományos – úgynevezett...
közzétéve: Mar 2, 2022 | írta: Bolko Promotion
Logózható pendrive
A minőségi, költséghatékony, modern és praktikus marketingeszköz
közzétéve: Jul 29, 2020 | írta: Bolko Promotion

Hozzászólások

A tudatos vállalatok öko-barát megoldása: a környezetbarát reklámajándék

Közzétéve: Jun 17, 2020 | Szerző: Bolko Promotion | Téma: Irodai termékek

Környezetbarát reklámajándék

A környezetkárosító tevékenységek következményei egyre nyilvánvalóbbá válnak az éghajlatváltozásban, a levegő-, a talaj- és a vizek szennyezettségében, az egészségre gyakorolt káros hatásokban. A környezeti nyomás kiváltó okai között megemlíthetjük a hulladékfelhalmozást, az ózonréteget lebontó toxikus anyagokat, az erdőirtást, a fosszilis erőforrások felelőtlen felhasználását.

A káros hatások megakadályozása érdekében mindannyian felelősséget kell vállalnunk. Ez alól a vállalkozások sem kaphatnak felmentést. A környezetbarát reklámajándék kis lépésnek bizonyul egy vállalkozás életében, ugyanakkor a hatás annál eredményesebb lesz.

 

A jó példa ragadós… Ki kezdi, hogy mások folytathassák?

A zöld promóciós termékekkel a vállalatok kifejezhetik elkötelezettségüket a fenntarthatóság mellett, hangot adhatnak környezettudatos hozzáállásuknak, és megnyilvánulásukkal sokaknak példát mutathatnak.

Az öko-promóciós termékek révén segítik ügyfeleiket abban, hogy felelősségteljes vásárlási döntéseket hozzanak meg, és előtérbe helyezzék az egyes árucikkek környezetbarát tulajdonságait. A környezetbarát reklámajándék jellemvonásai között kiemelt helyen szerepelnek: az újra-felhasználhatóság, az újrahasznosíthatóság, valamint a biológiailag lebomló ismérv.

 

A környezetbarát reklámajándék: a kiváló cégek egyik kulcsfontosságú jellemvonása

Manapság minden vállalatra nagy nyomás nehezedik, hiszen már nem elegendő, ha elkötelezik magukat a fenntarthatóság mellett. Mindazonáltal alapvető „elvárás” irányukba, hogy kézzelfogható módon is bizonyítsák környezettudatosságukat.

Ez a szempont csöppet sem nevezhető elhanyagolhatónak, mivel a vásárlók tudatossága egyre nagyobb. Temérdek vevő kellemetlenül érzi magát, ha eldobható termékekkel veszi körül magát, hiszen ezzel felelőtlenül hozzájárul a környezetszennyezéshez.

A környezetbarát reklámajándék remek megoldás annak bizonyítására, hogy egy cég komolyan veszi a bolygó védelmét. Mindez megerősíti a vásárlók lojalitását a cég iránt, hiszen tetteivel arról tesz tanúságot, hogy a környezet védelme által ügyfeleivel is törődik.

 

A környezetbarát reklámtermékek márkaértékei

Lehetőség nyílik arra, hogy a vállalatok egy sor öko-barát termékkel örvendeztessék meg ügyfeleiket, beszállítóaikat, valamint a célközönségüket. A környezetbarát promóciós tárgyakon szereplő logók, márkaüzenetek továbbra is nagyszerű „követei” a vállalkozásoknak.

A gondosan megválasztott környezetbarát reklámtermékek segítségével nagy esélye nyílik arra is, hogy versenyelőnyhöz jusson a piacon. Öko-barát vállalati ajándékaival, adománygyűjtő termékeivel egyaránt nagy sikert arathat vásárlói körében – bizonyítva, hogy távol áll Öntől, illetve a cégétől a bort iszik, vizet prédikál attitűd.

 

Mitől válik egy termék környezetbaráttá?

 

A korszerű gyártási módszereknek, a promóciós ajándék- és termékpiacnak köszönhetően, ma már szinte bármilyen terméket el lehet látni logóval, avagy szerepeltetni lehet rajta a cég üzenetét. Ez egy olyan business-szituáció, amikor mindenki elégedett lehet. Az ügyfelek hosszú ideig használható, rendkívül tartós, praktikus, újra-felhasználható környezetbarát ajándéktárgyakhoz jutnak. A rajtuk szereplő logónak köszönhetően pedig ezek a tárgyak folyamatosan betöltik a márkahírnök szerepet.

Ma már egyetlen elismerésre méltó vállalat sem veszi félvállról vevőkörét. Erkölcsi hozzáállását, felelősségteljességét, környezetkímélő törekvéseit tovább erősítheti azzal is, ha leváltja az egyszeri felhasználású műanyagokat fenntarthatókra.

Nem lehet szemet hunyni a fölött a tény fölött, hogy a vállalkozások felelőssége a fogyasztók környezettudatosságának növelésében igen magas. Fontos, hogy a vállalatok megtegyék a szükséges lépéseket a zöld tendencia követése érdekében – példaképpen környezetbarát márkaanyagok bevezetésével.

 

Öko-reklámajándékok széles skálája

Már szinte közhellyé formálódott az a meglátás, mely szerint a változás az egyedüli állandó az élet bármely területén. A promóciós termékiparra is vonatkozik mindez, amelynek termékei értékes marketingeszköznek bizonyulnak a vállalkozások számára.

Az ügyfelek számára fontos szempont, hogy a márkanépszerűsítés során a vállalatok milyen mértékű társadalmi felelősségre hajlandóak. A reklámtermékeket gyakran nagy mennyiségben forgalmazzák, ezért jelentős mértékben befolyásolja a cégek hírnevét, ha kampányaik során hozzájárulnak a hatalmas hulladékmennyiség csökkentéséhez. A megfelelő anyagok kiválasztása ez esetben nagyot nyomhat abban a bizonyos latban.

Válasszon a környezetbarát reklámajándékok széles skálájából, ahol találhat szelektív gyűjtőtáskát, bambusz kancsót, üvegcsébe helyezett virágmagot, parafából készült útlevéltartót, textil bevásárlótáskát egyaránt.

Legyen tudatos vállalkozó, mutasson példát a környezetének, és követni fogják!

hozzászólások (0)

Még nincs hozzászólás. Legyen Ön az első!

Komment létrehozása

a komment mellett nem lesz feltüntetve!
az itt megadott név fog megjelenni a komment mellett.
Close