Close

Legutóbbi cikk

Prototípusfejlesztés a textilemblémázási eljárásban
"Prototípusfejlesztés a Bolko Bt-nél” című projekt keretében, sikeresen fejlesztettünk ki egy újszerű...
közzétéve: Jun 9, 2022 | írta: Bolko Promotion
Innováció emblémázó üzemünkben
Szitasablon készítése szitafilm nélkül direkt lézeres levilágítóval. Emblémázó üzemünkben hagyományos – úgynevezett...
közzétéve: Mar 2, 2022 | írta: Bolko Promotion
Logózható pendrive
A minőségi, költséghatékony, modern és praktikus marketingeszköz
közzétéve: Jul 29, 2020 | írta: Bolko Promotion

Hozzászólások

Reklámajándék: a (még mindig) releváns és hatékony márkaépítő marketingeszköz

Közzétéve: Jun 10, 2020 | Szerző: Bolko Promotion | Téma: Irodai termékek

Reklámajándék - A márkaépítő marketingeszköz

Reklámajándék: a (még mindig) releváns és hatékony márkaépítő marketingeszköz

 

Sokakban felmerül a kérdés, mely szerint: jelen digitális világunk pezsgésében milyen szerep juthat a reklámajándék tárgyak számára a vállalat marketingstratégiájában?

Vajon valóban szükség van ezekre a promóciós termékekre, amikor az online hirdetés a potenciális ügyfelek számára azonnali benyomást kínál?

A válasz: a reklámajándék szerepe továbbra is értéket képvisel, tudniillik a márkatudatosság, valamint az üzleti lehetőségek megteremtésére szolgáló marketingeszközként van jelen.

 

A reklámajándék létjogosultsága a digitális eszközök korában

A valóban nagy kibontakozási alternatívákkal bíró platformok, mint a Facebook és a Twitter, amelyek segítségével klasszisokkal több ügyfelet tudunk elérni, mint bármely más marketing eszközzel, nem teszik kétségessé a reklámajándék létjogosultságát, sőt!

A reklámtermékek korántsem roskadnak a múlt századi marketing eszközök elfeledett terméktárába, hanem továbbfejlesztett, kézzelfogható márkamarketingként lépnek színre, mint a promóció tökéletesített eszközei.

 

A reklámajándék közelebb viszi a márkát a potenciális vásárlókhoz

A tacticle brand marketing – azaz tapintható, kézzel fogható márkamarketing kategóriába sorolható reklámajándék a hosszú távú benyomáskeltés optimális eszközévé válhat. Ez a fajta marketing tulajdonképpen nem arra hivatott, hogy helyettesítse a Facebook hirdetéseket, egyáltalán nem, hanem arra, hogy kiegészítse azt, vagy felerősítse a közösségi média marketing üzenetét.

A gyakorlatban mindez úgy jeleníthető meg, hogy amíg gyakran előfordul, hogy egy online hirdetés fölött elsuhan a potenciális vevők érdeklődése, addig a promóciós termékeket nem lehet figyelmen kívül hagyni, hiszen kézzel foghatóak. A reklámajándék ezen értékes ismérvét, egyszersmind előnyét figyelembe véve, láthatjuk továbbra is releváns megoldásnak.

 

A személyre szabott termék ereje

Az egyedi reklámajándék termékek iparága folyamatosan bővül, mely által több lehetőség nyílik a márkák promóciójára és képviseletére. Az egyedi reklámtermékekre egyre nagyobb az igény, hiszen míg néhány éve egy logóval ellátott toll elvégezte a munkáját, ma már ennél többre van szükség.

Ezt a többletigényt elégíti ki az egyedi, személyre szabott promó-cikkek egyre bővülő sora, melyek praktikusságuknak köszönhetően egyre populárisabbak az ügyfelek és vásárlók körében.

 

Reklámajándék tárgyak az üzleti eredménygenerálás érdekében

Egy reklámajándék-termékekre összpontosító statisztika szerint a potenciális vásárlók 88 százaléka azt állítja, hogy amennyiben egy promóciós termék jut a birtokukba: jobban emlékeznek a hirdetőre is.

Az emberek 85 százaléka azt nyilatkozza, hogy a reklámajándékok arra ösztökélték őket, hogy vásároljanak, vagy üzletkötést kezdeményezzenek az ajándékozó céggel.

Továbbá az is figyelemre méltó adat, mely szerint 80 százalékuk fel tudja idézni a kapott ajándéktárgyakon olvasható, ezen felületekre nyomtatott üzenetet több idő elteltével is.

A promóciós termékek alternatívájával élő vállalkozók 83 százalékkal növelik annak esélyét, hogy új ügyfelekhez jussanak.

A különféle márkák és vállalkozások nem kevesebb, mint 70 százaléka úgy gondolja, hogy a reklámajándék-cikkek továbbra is relevánsak, hatékonyak és biztos módjai annak, hogy a vállalkozások elérjék kitűzött marketing-céljaikat.

 

A promóciós termékek a márkanév-építés hírnökei

A reklámajándék tárgyak varázsa abban rejlik, hogy hosszú távú, erőteljes benyomást gyakorolnak az emberekre, mindeközben pedig előmozdítják a márkanévépítést, növelik a bevételt és új ügyfeleket is bevonzanak.

A promóciós cikkekkel közelebb kerülhetünk a vásárlókhoz és ügyfelekhez, mely eredmény kiváló értéket képviselő, remek megtérülést hozó befektetésnek bizonyul a vállalkozás számára.

A pozitív márkaimpresszió megadása jelen van egy reklámajándék esetében, mely számos business előnnyel jár. Egy névvel, logóval ellátott termék révén kibővíthetjük a márkahatás kereteit az ügyfelekről az ügyfelek környezetében élő emberekre. Gondoljunk példaképpen egy reklámajándék táskára, melynek praktikussága és esztétikuma több embert potenciális vásárlóvá formálhat.

 

Nyomulás helyett figyelmesség

Ma már minden vállalkozó tudja, hogy csekély azon vevők köre, akik örömteli mosollyal az arcukon, kíváncsi és tágra nyílt szemekkel nyitják meg az e-postaládájukban található marketingcélú levelet. Mindezt sikeresen helyettesíthetjük egy reklámajándék célú márkás termékekkel, így különlegessé válhatunk a szemükben, acélosítva a márka imázsát.

A promóciós cikkeket amellett, hogy reklámajándékként mozgosítjuk, még használhatjuk teljesítményjutalomként is az alkalmazottak és munkatársak számára, mellyel megerősíthetjük az elkötelezettségüket.

A reklámajándék webáruház kiváló hely garantált minőségű reklámtermékek és céges ajándékok beszerzéséhez megbízható és tapasztalt gyártóktól.

 

hozzászólások (0)

Még nincs hozzászólás. Legyen Ön az első!

Komment létrehozása

a komment mellett nem lesz feltüntetve!
az itt megadott név fog megjelenni a komment mellett.
Close