Logózható pendrive: a minőségi, költséghatékony, modern és praktikus marketingeszköz
A reklámajándék-tárgyak rendeltetése röviden összefoglalva abban mutatkozik meg, hogy hatékonyan növeljék a márkaismertséget.
Mivel minden típusú vállalkozás életében elengedhetetlen a népszerűsítés, fontos, hogy a leghatékonyabb promó cikkek kerüljenek kiválasztásra. Természetesen nem hagyható ki a sorból az egyedi és költséghatékony szempont sem, mely elvárásoknak tökéletesen megfelel a reklám pendrive.
Az elmúlt évek során ugyanis bebizonyosodott, hogy a logózható pendrive igencsak népszerű promocionális termék a vásárlók körében – köszönhetően praktikusságának, kis méretének, könnyen hordozható mibenlétének.
Érthető, hogy mielőtt vállalkozóként leteszi egyik vagy másik reklámtermék melletti voksát, tájékozódni és mérlegelni szeretne, hogy ebből kifolyólag a lehető legjobb vállalatát és termékeit promotáló eszközt választhassa.
Az alábbiak során arra törekszünk, hogy a logózható pendrive választás melletti érveinket erőteljes alapokra helyezzük. A döntés mindenképpen az Öné!
A reklám pendrive melletti döntést befolyásoló faktorok
Minőség – sajnálatos módon a tömeggyártásnak betudhatóan egy sor olyan alacsony minőséggel rendelkező meghajtó van jelen a piacon, amelyeknek egy része alkalmatlan mindarra, amire eleve rendeltetett: az adattárolásra. A termékminőség pedig mondanunk sem szükséges: kimagasló tényező (ha nem a legfontosabb!) egy reklámtárgy esetében, melytől a vállalkozók nem kevesebbett várnak el, mint cégnépszerűsítést.
Noha a költséghatékony megoldás a legtöbb cég számára kardinális szempont, mégis rendkívüli módon kell figyelni arra, hogy mindez ne menjen a promocionális eszköz minőségének kárára.
Nem szabad figyelmen kívül hagyni a tényt, mely szerint: az alacsony minőségű reklámajándéktárgy csalódást okozhat az ügyfeleknek, habár épp az ellenkező hatást kellene kiváltania, azaz a felhasználói élményt.
Néhány kritérium, melyet érdemes figyelembe venni a minőségszűrés során
A reklám pendrive esetében a memóriakártya minősége különféle adatmegőrzési kapacitással rendelkezik. A minőség ellenőrzése céljából érdemes meggyőződni arról, hogy a szállító kizárólag A osztályú memóriakártyát használ.
Megfelelő kupak-illeszkedés – vannak olyan pendrive-ok, amelyek rosszul illeszkedő kupakkal rendelkeznek, ez pedig igen bosszantó lehet a felhasználóknak.
Mindezek mellett árulkodó lehet a silány nyomtatási minőség is.
Miért éppen pendrive-ot válasszon reklámajándéknak?
A következő néhány sorban felsoroljuk azokat a jellemvonásokat, amelyek a pendrive-ot optimális promó termékké léptetik elő:
ü a pendrive modern világunk egyik elengedhetetlen eszköze
ü mivel dokumentum-, fénykép-, zenetárolási lehetőséget biztosít a felhasználók számára, a mindennapi élet praktikus termékeként tartható számon
ü manapság már egyre kevesebben használnak CD-t és DVD-t, ugyanis ezeket a meghatókat egyszerűen lehet helyettesíteni egy praktikus, kis helyen is elférő, kevésbé sérülékeny termékkel: pendrive-al
ü az USB-meghajtók éppen hasznosságukból kifolyólag nyerik el sokak tetszését, ezért rendkívül hatékony reklámtárgynak tekinthetjük ezeket
ü ez a kicsi elektronikus eszköz, mely ugyanazzal a funkcióval látott napvilágot, mint társai (CD, DVD), mégis gyorsabb adatátvitelt és sokkal nagyobb memóriakapacitást tesz lehetővé
ü a mai pendrive modellek alkalmasak akár 512 GB, sőt: akár 1 TB tárolására is, mely 1999-ben gyártott 8 MB-os kapacitással rendelkező elődeikhez képest igencsak számottevő ugrásnak bizonyul
ü ezt a parányi, sokoldalú adattárolóeszközt a világ minden iparágában előszeretettel használják
ü a megfelelő reklám pendrive kiválasztása során a kapacitás mellett a teljesítményre is fontos figyelni – a meghajtó kiválasztása során jó tudni, hogy minél magasabb az adatátviteli sebesség, annál jobb USB-meghajtóval van dolgunk.
Néhány kevésbé ismert érdekesség a pendrive kapcsán
A pendrive abba az eszközkategóriába tartozik, melyet gyakran használunk, mégsem ismerjük igazán.
A következőkben látni fogjuk, hogy a reklám pendrive méltó helyet foglal el a hatékony marketingeszközök szférájában.
Az USB-meghajtó esetében a meghajtó kifejezés kissé megtévesztő lehet, hiszen ez az eszköz nem rendelkezik mozgó résszel. A kifejezés jelenléte annak köszönhető, hogy az USB ugyanazokat a rendszerparancsokat használja írásra és olvasásra, mint a hagyományos mechanikus meghajtó-változat.
Akinek folyton gondja akad az internetkábel számítógépéhez való csatlakoztatásával, nagy eséllyel szerez be Wi-Fi pendrive-ot, mellyel szinte azonnali módon kiküszöbölhetővé válnak az internetproblémák.
A reklámpendrive-ra is feltölhetők olyan hordpzható alkalmazások (Mozilla, Java, Firefox, néhány játéktípus), melyek által lehetővé válik a szoftverekhez való hozzáférés, a gazdagépen történő telepítés nélkül is.
Abból kifolyólag, hogy a pendrive-ok nem rendelkeznek forgó, mozgó résszel: rendkívül tartósak.
Ez fontos ismérv, mivel a pendrive-ok sem ellenállóak Murphy törvényeinek: leeshetnek, megnyomódhatnak stb. Érdekesség gyanánt jegyezzük le, hogy jelenleg is vannak olyannyira strapabítró pendrive-ok, amelyek ellenállnak az akár 10 tonnás nyomásnak, és a -122 fokos hidegnek is.
A fent ecsetelt tényezők révén Ön is dönthet úgy, hogy egy logózható pendrive által kezd bele termékei és vállalata népszerűsítésébe.
hozzászólások (0)
Még nincs hozzászólás. Legyen Ön az első!